Evo i mene , a evo sta i ja znam:
- Dvorane : kompletnu grafiku, hex editovanje parketa ( pocetnicki hex je dovoljan za ovaj deo..nisam specijalista hexa pa da nebude zabune, ali nesa je tu za to
)
- Dresove i lopte
- Grafika same igre ( prezentacija u toku utakmice , scoreboard)
- Za roster mogu da pomognem ako treba da se odradjuje ( uz podatke), posto za ocene nemam dovoljan feeling!
- Ubacivanje portreta, i kreacija..
- Installer
Procitao sam ovih nekoliko postova,
Za psb0005.iff umesto png0005.iff , razumem princip ali nevidim zasto bi to menjali za face, koje se ionako dodaju, nemenjaju nijedan originalan fajl… kako hocete samo kazem zbog vremena
Za ostalo po tom principu se znaci menjaju sledeci tipovi fajlova: s000.iff, f000.iff, kao I dresovi…
Neso jel imas predlog kako zvati te delove… REditor ce omoguciti koriscenje dugih imena , naprimer umesto s000.iff moze se staviti arenapartizan.iff, za f000.iff parketzvezda.iff itd…ali za hex je mislim nezgodno za sada.
Citat : Takodje edit tim treba vise da se pobrine za graficki izgleda.
Postujem svaciji rad i uvek cu ali slike u v2 deluju razvucene i nisu ciste teksture
Neso o cemu pricas tacno?? Da ne bidne nesporazum
Pitanje za scoreboard : razume li se neko solidno oko blendera?? Jedini nacin da se model ( 3D) , boje gde je rezultat, vreme i cetvrtina u scoreboardu promeni, je blender uz hex…pa ako cemo i to postavicu tutorijal samo da ga pronadjem ponovo, pa ako neko zna sa blenderom sto da ne !!
EDIT: tutorijal za scoreboard-
http://forums.nba-live.com/viewtopic.php?f=144&t=84049 za NBA2K12 je, isti djavo i za 13